Svar på fråga och Buister.

vart kommer väskan du har på din header? snälla svara den är så fin!!
- Hej, den kommer från miu miu, ja visst är den? Men tyvärr så har jag ingen aning vart man kan hitta miu miu väskor i Sverige tyvärr. Jag har iallafall sett  miu miu väskor i London + Så hittade jag en butik med bara MIU MIU varor! Gillar ni mode,kläder,skor o.sv måste ni besöka London. Paris också men inget knäcker London.


Yes, över till inlägget. Det har ju blivit mycket Buister nu. Innan var det mer som underkläder men nu har det blivit mer som ett vanligt.. linne(?) Inget jag skulle ta på mig men jag tycker faktist att det är fint. Det är ju ganska naket men man kan göra det onaket. Ha en kavaj över bara så blir det fint. Buisters kan man hitta lite överallt, lindex, MQ, Twilift o.sv.

''Buister'' Dom heter Bh och finns under kategorin Underkläder på Lindex hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0