Skor

Skor skor.. Jag personligen älskar skor. Det är skor som gör hela outfiten. Då menar jag om man har en sommar klänning med stövlar så ser det galet ut! Då blir ju klänningen inte så fin haha. Men har man pumps eller ballerina så blir det gulligt och mycket finare. You feel me? Som sagt, det är skor som gör outfiten. Skor är det viktigaste inom mode.. Enligt mig iallafall.

www.chapnlle.com en av mina favorithemsida. Man kan alltid hitta fint där!




Dessa underbara/coola skor kommer från Chapnlle, Dom har så mycket mer. Checka  också in kläder, smycket och annat!


Kommentarer
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

skorna med nitar var najs

2010-03-22 @ 09:25:53
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: Abby

SV: Tack så mycket! Allt bra med dig?

/A

2010-03-23 @ 18:58:16
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lovely shoes!

2010-03-25 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0